Коментарі

  • Від murrrchik на Приспіть мене знову (12+)

    “якась патрубок у роті заважала ”
    “щелепи розтулити видалося непростою – голова”
    Майже в одному місці ці дві помилочки.
    Але, в цілому, дуже пристойно. Ну, в літературному плані, а не в плані етичної пристойності 🙂 Не хотілося б мені дожити до членопіхв 🙂
    Успіхів на конкурсі!

    Перейти до коментаря
    2018/06/29 at 10:53 pm
  • Від Зіркохід на Крик початку

    Досить! Досить! Досить! Досить! Досить! Досить! Досить! Припиніть!
    Пізно… Мою стріху знесло, закружляло під сталагмітами хмар, закатало глибоко в медовий асфальт, і вона проросла конопляними грибами, розхлюпалась медовим молочком, зароїлась міріадами членистоногих думок…
    А якщо в прозі, то це не Шеклі :-). Написано гарно, метафорично, і першу тисячу знаків читати цікаво. На другій починає напружувати, на третій свідомість пливе, а після четвертої мою стріху… ну, ви знаєте :-). Як на мене, це перебор. Або я не вашого поля гриб, тобто читач.
    Удачі на конкурсі!

    Перейти до коментаря
    2018/06/29 at 10:32 pm
  • Від Зіркохід на Приспіть мене знову (12+)

    Не скажу, що геть нове, але в наших реаліях досить актуальне. При зустрічі першого воно зразу стало ясно, що мова піде про гендерну рівність :-). Написано гарно, читається цікаво. Але! З такою-бо назвою твір цілком можна було сміло закінчувати після членопіхви – позиція автора задекларована, посил зрозумілий, і все подальше – звичайна вода, яка лише розмиває враження. Підозрюю, Шеклі так би й зробив :-).
    Удачі на конкурсі!

    Перейти до коментаря
    2018/06/29 at 8:00 pm
  • Від Зіркохід на Люкс, напівлюкс, стандарт

    Вся сіль оповідання пішла для мене в молоко – читано-перечитано таких переспівів без ліку. От кінець зацікавив. Але його надто мало! Ось звідки, НМСД, варто було починати :-).
    З технічного: рівень тексту “жовтий”, на жаль. Утім, тут побутує цікава думка, що то клопіт редакторів :-).
    Удачі на конкурсі!

    Перейти до коментаря
    2018/06/29 at 7:29 pm
  • Від Зіркохід на Щеплення

    На злобу дня :-). Непогано. Але надто фантастично 🙂 . Повірте, медогляд так не проходять. Усе значно цікавіше :-).
    Удачі на конкурсі!

    Перейти до коментаря
    2018/06/29 at 7:16 pm
  • Від Зіркохід на Як я став реальним

    У принципі вийшло незле, але це мікс із традиційних сюжетів, авторських знахідок начебто не помічено. Середина провисає – опис реальності очима прибульця цікавий тільки для прибульців, хіба ні? 🙂 Нам прописні істини про комах і пилюку жодних одкровень не несуть.
    Із технічного: тішу себе думкою, що автор навмисно економив на комах задля розкриття сюжету. Якщо так, задумка блискуче вдалася :-). Не думаю, правда, що це пішло на користь читабельності.
    Удачі на конкурсі.

    Перейти до коментаря
    2018/06/29 at 7:07 pm
  • Від Зіркохід на Зірковий Мішлен

    Написано гарно, сказати б, соковито. Ось із ідеєю й мораллю твору складніше, на мій погляд, вийшло надто поверхово – наче в гамлетівських декораціях зіграли Козу-Дерезу :-). Все чекав якогось шекліанського виверту в кінці, та ба – або знаків забракло, або одне з двох :-). Але читалося з цікавістю.
    Удачі на конкурсі!

    Перейти до коментаря
    2018/06/29 at 6:38 pm
  • Від Marina на Люкс, напівлюкс, стандарт

    Бджілка Рім, я сподівалась Ви оціните сарказм. Ви ж розумієте що всі помилки і очипятки Вам вказувати ніхто за будь ласка не буде, а їх тут багацько. Ідея оповідання цікава, але як вже писала – кінець псує враження.

    Перейти до коментаря
    2018/06/28 at 3:59 pm
  • Від Брунатний гоетист на Останні атланти

    Як і більшість “чудес” у тому всесвіті, (як реінкарнація, наприклад), Лемурійська Машина використовує принцип “квантової заплутаності”. Її фукція – впливати на причинно-наслідкові зв’язки подій по всій їх протяжності. Для цього в ній є т.з. “діоданди” – предмети, які так чи інакше відіграли поворотну роль в історії. Лемурійці були вимушені використати її як зброю. Атланти ніколи не були чисельними, а тому для боротьби з ними відслідковувалися всі причинно-наслідкові зв’язки, в яких вони приймали участь. Машина “веде” їх деякий час, поки на знайде відповідник. Тобто такий причинно-наслідковий ланцюжок у іншому часі-просторі, який можна пов’язати з конкретним атлантом. Коли це стається – машина “вирізає” його з реальності і перекидає хроноаккордом кудись далеко. Це одна з останніх атлантських гіпотез. Також відомо, що коли архелологи Аненербе на початку ХХ ст. знайшли Калейдоскоп, то вони спробували використати його для переміщення між альтернативними реальностями. Експеримент завершився частковим успіхом. “Туди” потрапити можна, а “назад” – ні, так як робота машини викликає цілу лавину фатальних парадоксів.

    Перейти до коментаря
    2018/06/28 at 9:16 am
  • Від OZ на Крик початку

    Хто зна. Не все очевидни є очевидним )))

    Перейти до коментаря
    2018/06/28 at 5:21 am
  • Від Слава на Так говорив Ґорс

    Спочатку, хотів нарешті прочитати “Так казав Заратустра”, щоб більш компетентніше підійти до коментування вашого твору, оскільки так-то, наскільки я читав про сюжет твору Ніцше, то ваш твір є дуже гарною алюзією на нього. А змегрійці навіть біологічно обіграні з ідеєю надістоти. І водночас, ваш твір, окрім купи емоцій, змусив задуматися, що залишатися від людини, коли вона стане надлюдиною? І так сумно від цього стало. А ще здалося, що автор ніби сам сповідується, що не варто десь застрягати.

    Перейти до коментаря
    2018/06/27 at 11:33 pm
  • Від Слава на Крик початку

    Оце, ви, так цимблика утворили) Невже це все про звичайні пологи?)

    Перейти до коментаря
    2018/06/27 at 11:22 pm
  • Від Слава на Тато

    Початок і закінчення – гарні. Середина – провисає. Повторення “Я – робот” не дуже мене переконювало в тому, що, дійсно, він – робот. Чомусь, сприймалося словами-паразитами, що притаманні якраз саме людям. А ось чомусь часу і метрам в цифрах, навпаки, було більше віри. Також не зрозуміла поведінка куратора. Звичайно, він може негодувати на робота, але ж все одно знає про роботів всю ту інформацію, що починає простирадлом викладати йому робот, та й ще й, враховуючи важкий характер куратора, як він тільки витримав монолог цього вбогого робота?

    Перейти до коментаря
    2018/06/27 at 11:11 pm
  • Від Слава на Останні атланти

    Дійсно, пріонні захворювання дуже небезпечні. І, дійсно, це може бути однією із гіпотез обмеженості життя людині, в середньому, у сто років. Щодо композиції й форми, то не дуже спочатку віриться в “пояснення” Нанни, коли вона тридцять років вже провела поряд з Бальдром. Потім, звичайно, йде фраза “Ця сцена повторювалася вже безліч разів.”, але вона більше виглядає як ще одним “поясненням”, тільки вже “поясненням” “поясненням”. А далі, звичайно, на такі нюанси вже не звертаєш уваги, бо захоплює розповідь про пріони і т.д. Єдине, що залишилось мені незбагненим – так це дія загадкового Каледойскопу. Поясніть, будь ласка, принцип його дії.

    Перейти до коментаря
    2018/06/27 at 11:02 pm
  • Від Слава на Приспіть мене знову (12+)

    Вітаю, авторе! Так розумію, нюанс про те, що люди в тому майбутньому саморозмножуються і самозадовільняються без будь-чиєї допомоги завдяки своїм членопіхвам, залишили поза кадром, бо інакше було би 18+? Гумор є. І смішний. Знаєте, єдине, що псує твір? Ворожість. Наш метод все-таки – гуманізм.

    Перейти до коментаря
    2018/06/27 at 10:42 pm
  • Від Бджілка Рім на Прибульці і тубільці

    Утопія, як не крути. Коротко і ясно. 😉

    Перейти до коментаря
    2018/06/26 at 11:02 pm
  • Від Бджілка Рім на Перша тисяча років

    Фінал – гарний, і оповідання добре. Дякую автору!

    Перейти до коментаря
    2018/06/26 at 10:50 pm
  • Від Бджілка Рім на Безкінечний сон

    Цікаво і сумно. Хай вибирається, в наступному оповіданні. 🙂

    Перейти до коментаря
    2018/06/26 at 10:42 pm
  • Від Бджілка Рім на Як я став реальним

    Прикольне оповідання!

    Перейти до коментаря
    2018/06/26 at 10:04 pm
  • Від Автор на Щеплення

    Дуже дякую за відгук. Ваші б слова та до остаточного результату)))

    Перейти до коментаря
    2018/06/26 at 9:20 am