Коментарі

  • Від Наті на Мрія

    Химерно. Приємно читалося, хоча таки очі чіплялися за помилки. Але – тверде добре.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:42 pm
  • Від Птиця Сірін на Дарунок

    Автора – в студію! Бо я теж не второпала.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:39 pm
  • Від Птиця Сірін на Мрія

    Ось які ж ви чорти шекліанські 🙂 Добре, будемо вважати, що переконали Птицю.
    Гарної гри!

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:36 pm
  • Від Автор на Мрія

    Ми з вами чудово порозумілися, пане Марку!

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:31 pm
  • Від Птиця Сірін на У пошуку

    Нащо вчити? Щоб згодом спалити? Безсмертя гроша не варте, якщо здобуто такою дорогою ціною.
    Звичайно, успіху вам, авторе. Але сірники варто приховати )))

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:28 pm
  • Від Наті на Пом'якшуючі обставини

    Великий розмах і різке гальмування. А могла б вийти чудова історія.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:25 pm
  • Від марко на Мрія

    от. Правильно. Якщо в творі жінки немає, пропоную такий твір не вважати твором, а якщо в творі є шалена жінка, то текст такий ми називаємо – шалений шекліанський текст))))

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:23 pm
  • Від Брунатний гоетист на Останні атланти

    “Вбивство Лорда Бенкрофта старим садівником за допомогою канделябра” – мій улюблений детектив. Але то детектив. А це, як то кажуть, не детектив.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:18 pm
  • Від Автор на Мрія

    “Історія сподобалась, хоча згоден із тим, що персонажів забагато”
    Шановні пані Птице та пане Соме!
    От ніяк не можу погодитися!
    Дивіться. Є мельник як головний герой. Є також антагоніст, тобто ГоловГад – пан сотник. Є так званий чарівний помічник, без якого млин не полетить – це французький чаклун. Мельник і чаклун працюють на ідею літаючого млину, на ідею мрії про це. Сотник втілює все приземлене. Поміж ними конфлікт цінності. І є сторонній спостерігач – Митрав, який допомагає розкривати головну ідею оповідання. А, ще є дружина мельника. Так у кожному оповіданні повинна бути жінка. Така скажена, шалена жінка, що вона емоціями прикрашає життя героїв.
    Навіть у тієї дівчинки, що хоче помацати бісові роги, є окреме завдання в сюжеті. Вона розкриває справжню сутність Митрава, його, можна сказати, деяку людяність.
    Так що героїв зовсім не до біса, враховуючи й біса, а цілком до міри.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:17 pm
  • Від марко на Подвійний слід рекламної записки

    ну, власне, зав’язка класна, далі трохи схематично. І забагато слів у лапках

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:14 pm
  • Від Наті на Кнопка

    Абсурдно, але цікаво.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:11 pm
  • Від Автор на Варіації на тему

    Зіркоходе і Птице Сірін, дякую за Ваші слушні зауваження! Не факт, що там стьоб, як і не факт, що гряде хепі-енд. Один Чебу-Реба знає, чим усе може скінчитися.
    До речі, при викладенні в назву вкралася очепятка, насправді має бути “ВаріаціЯ на тему”, бо ж мова йде про один з можливих варіантів Контакту.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:09 pm
  • Від Електроскат на Апокаліпсис, який не стався

    Щиро насмішила фраза про семиголову скотину, яка плутається у власних шиях. )
    І загалом ідея, що людство скористалося прогресом і дременуло в нові світи від біблійного кінця, славнюча, мені щиро зайшло. Але з погляду розвитку сюжету на оприявненні цієї ідеї можна було б сміливо ставити крапку. Ну, на появі блудниці. Ну, максимум ще одне речення. А то всі вже все знають, включаючи читача, а текст навіщось триває, показуючи солодку ідилію. Через це розмивається гумористично-парадоксальний пуант, який, як на мене, і є принциповою ознакою мініатюр у дусі Шеклі.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 11:03 pm
  • Від Клешоногий Паротяг на Крик початку

    Емм… травою тут не обійшлося. Перше оповідання, яке я дочитав на залишках почуття обов’язку. Додати до того, що назва прозоро натякає на фінал, то взагалі. Кинути хотілося просто нестерпно.
    Удачі на конкурсі.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 10:55 pm
  • Від Електроскат на Дарунок

    “Голос капітана був так само жадібний до грошей як двигун їх корабля – до пального”, – чому лише голос?..
    “Повідомивши про миролюбність своєї раси, яка вже подолала прив’язаність до матеріальних форм, він надіслав на знак знайомства чорну капсулу”, – лишилося незрозумілим: спрутоподібні ці істоти – чи вже таки подолали прив’язнаість до матеріальних форм?. Чи просто дурять нашого брата?

    Словом, солідаризуюся з попередніми читачами. Якось лише розігнався – і земля скінчилася. Зовнішність і рудименти характерів героїв на початку було так старанно описано, що мені здалося, це повинно буде мати певне значення для сюжету, але, на жаль, ні. Вшшшух – і вже розв’язка зі зміною місця й точки зору.

    Якщо я правильно зрозуміла, спрутоподібні істоти – щось на кшталт ференгів із всесвіту “Зоряношо шляху”, їм би тільки взувати примітивних гуманоїдів? Але вони прорахувалися, підсунувши чоловікам рубенсівську кралю. До того ж чоловікам, яких більше цікавить прибуток, ніж кралі. Якщо в цьому жарт, то, суто моя думка, слабкувато. Застаріло, як і кінь, і джин.
    Зате з коментарів я дізналася про існування в природі “готтентотського фархтуха”. Як би мені тепер це забути))

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 10:51 pm
  • Від Автор на Мрія

    Марку, щиро дякую за відгук! Щодо підпростору, питання ваше слушне. Підпростір можна розуміти частиною загального простору. Ось, наприклад, є наша реальність, а є окрема, мешканці якої займаються тільки тим, що виконують чиїсь бажання. Проте, якщо не занурятися в математичні терміни, підпростір у фантастиці – напевно, теж саме, що гіперпростір, крізь який стрибають зорельоти. Докладніше можна подивитися тут
    https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%96%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80
    До речі, Шеклі теж використовував це поняття. Наприклад, у “Злочинній цивілізації”: “Протягом подальшої подорожі нічого не сталося. Баррент їв і спав, а перед тим, як корабель увійшов у підпростір, ще й дивився в ілюмінатор на безмежні розсипи зірок”.
    Скупа реакція мельника на “підпростір кореляції бажань” обмежена, на жаль, обсягом оповідання та ще обумовлена тим, що насправді Микола вважає Митрава за чорта. А що той чорт базікає – хтозна, ну його до біса. Мельник здивований, звісно. Але його збентеженість, тривога вкладені в коротке й суворе “От як огрію дубцем”. Бо колишніх козаків не буває. Коли буде можливість додати подробиць у текст, я це обов’язково зроблю.
    О так, автор теж набалакав купу слів… І вам успіхів на конкурсі, Марку!

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 10:51 pm
  • Від марко на Сталагміти пам'яті фенікса

    Ну, певно експериментально, але геть складно сприймається. До речі, назва теж складна, і налаштувала, на складність тексту. А він таким і виявився!

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 10:44 pm
  • Від Клешоногий Паротяг на Останні атланти

    Це було щось на зразок детективу “Вбивства Лорда Бенкрофта старим садівником за допомогою канделябра”.
    Удачі, як то кажуть, на конкурсі.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 10:43 pm
  • Від Наті на Бограч

    Щось таке, незрозуміле – типу “а хай буде”

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 10:41 pm
  • Від Електроскат на У пошуку

    У мене теж не виникло певності щодо того, про що твір. Можна, я перекажу? Якщо я правильно зрозуміла, то в майбутньому обмежена кількість людей отримала безсмертя за рахунок жертв молодих і сильних “пошукачів”, чи “пошуканців”, які віддають свої життя певній… м, сутності. Порталу, виміру? Ну, словом, чомусь, що позначено як святилище і має “філії” по всій землі. Конвертуються в енергію безсмертя. Я так розумію, роблять вони це добровільно, бо усвідомлюють свою високу місію. А рідні їх проводжають, бо теж усвідомлюють і пишаються. Очевидно, перепадає енергії на безсмертя і рідним, бо чого б тоді ніхто не бунтував?.. І якось це пов’язано з конспіративною ідеєю цілеспрямованого винищення людства до “золотого мільярда”, яка спадає на думку Лялі в останні миті.
    Це все цікаво. Якщо я правильно зрозуміла. Але конспективний виклад в останньому абзаці різко контрастує з усім попереднім текстом. Спочатку були подробиці й деталі, зворушливі й рельєфні. Мені вони геть не здалися обтяжливими, навпаки, я із задоволенням занурилася в атмосферу тексту. Але в героїні відчувається приреченість, а не добровільність. І тоді якось непереконливо: навіщо вони погодилися? Молоді, комусь дорогі, хтось он одружений навіть. До того ж внутрішній голос Лялі нам це говорить прямим текстом: “Подумала, скільки святилищ по всьому світу. Чому серед безсмертних лишаються старі, а їм треба йти сюди”. Тобто все вона розуміє. Навіщо робить?
    Атмосфера класна, а обгрунтування того, що відбувається, як на мене, підкачало.

    Перейти до коментаря
    2018/07/05 at 10:35 pm